Friday, May 4, 2012

AKU SAYANG DIA JUGA



1. Aku sayang dia
2. Aku juga tahu dia sayang aku dan yang lain-lain
3. Aku nampak dia tertekan
4. Aku trauma dengan kes-kes terdahulu, lagi ditegur, lagi meroyan
5. Aku pun lalu biarkan dia bersendirian
6. Sekarang dia mungkin lagi tertekan
7. Kerana yang aku sangka masa bersendirian itu, barangkali diterjemahi sebagai waktu pemulauan
8. Aku lelaki yang tak pandai satu macam teknik yang dipanggil 'berkawan'
9. Time gila-gila aku acting as Pak Suparman
10. Time sedih-sedih aku 'pernah' cuba jadi cold shoulder
11. Tapi aku jadi takut bila tak dilayan
12. Last2 dua2 hanyut tidak dikesan
13. Harga sebuah ukhuwah islam, yang perlu dijaga dirapi, dengan mengikut landasan
14. Bukan atas kepentingan sebutir-butir
15. di jalan yang pernah kau dan masih aku yakini sebagai jalan perdagangan
16. Kau lupa kah?
17. Namun aku simpulkan, aku tersalah tekan, butir2 mesin kira itu, dengan equation yang tak sepadan


p/s = Hidayah ini milik tuhan

No comments:

Post a Comment